Livrare şi achitare

Livrare şi achitare

Termeni şi condiţii de livrare

Produsele comandate vor fi livrate în conformitate cu modalitatea și termenul de livrare agreat cu Dvs. în momentul plasării și confirmării comenzii.

După plasarea comenzii online veți primi un e-mail de confirmare a comenzii, iar ulterior veți fi contactat de către un operator pentru a stabili perioada de timp în care urmează a fi livrată comanda plasată.

Atenție! Vă rugăm să Vă asiguraţi ca aţi completat corect datele în momentul plasării comenzii. O adresă de e-mail/livrare sau un număr de telefon incorect/incomplet, pot duce la întârzierea sau imposibilitatea efectuării livrării comenzii. 

În cazul în care datele de contact comunicate de către Dvs. nu sunt veridice, adică care nu permit contactarea Dvs., comanda plasată nu va fi confirmată și respectiv va fi anulată.

La primirea comezii Vă rugăm să acordați atenție la ambalaj, integritatea și conținutul acestuia. Comanda produsului/or nu trebuie să fie rupt, deteriorat sau să prezinte alte semne de neconformitate.

Livrarea comenzilor

Comanda va fi livrată de către curier, direct la adresa indicată în momentul efectuării comenzii.

Livrarea în perimetrul orașului Chișinău

▪    Livrarea se efectuează zilnic de luni până sâmbătă de la 10:00 până la 18.00.
▪    Comenzile plasate până la ora 15:00 vor fi livrate în următoarele 24 ore lucratoare, iar comenzile plasate mai tîrziu de ora 15:00, vor fi livrate timp de până la 48 ore lucrătoare.
▪    Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică se vor livra marți-miercuri.
▪    În cazuri exceptionale, curierul este obligat să prevină clientul despre apariţia impedimentelor şi să amîne timpul livrării pentru mai tîrziu sau pentru ziua următoare.
▪    În cazul în care clientul nu poate recepţiona marfa în ziua livrării, acesta este obligat să prevină operatorul.
▪    În caz că clientul nu este pe loc la timpul stabilit pentru recepţionarea comenzii, costul livrării repetate constituie 30 lei.

 

Livrare în or. Chişinău

Preţul livrării

Dacă suma comenzii depăşeşte 300 lei

Gratuită

Dacă suma comenzii este mai mica de 300 lei

30 lei

Suma minimă a comenzii

Nu există

Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova

Comanda va fi livrată de către curier, in decurs de 48-72 ore, direct la adresa indicată în momentul efectuării comenzii. Curierul, în mod obligatoriu Vă va telefona cu 1 – 2 ore înainte de sosire.

Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică se vor livra marți-miercuri.

În cazuri exceptionale, curierul este obligat să prevină clientul despre aparitia impedimentelor şi să amîne timpul livrării pentru mai tîrziu sau pentru o alta zi.

În cazul în care clientul nu poate receptiona marfa în ziua livrării, acesta este obligat să prevină operatorul.

▪    Comenzile ce depășesc suma de 500 lei vor fi livrate GRATIS.
▪    Comenzile ce nu depășesc suma de 500 lei vor fi livrate, livrarea de la suma de 50 lei.
▪    ‘’BIOTEC – PRIM’’ S.R.L își asumă dreptul de a nu livra marfa în anumite cazuri.

Livrare pe teritoriul Republicii Moldova

Preţul livrării

Dacă suma comenzii depăşeşte 500 lei

Gratuită

Dacă suma comenzii este mai mica de 500 lei

50 lei

Suma minimă a comenzii

Nu există

▪ Comenzile primite duminica sunt prelucrate luni. Primim comenzi online de pe site-ul non-stop, în orice zi a săptămânii. Iar comenzile sunt procesate (validate și livrate) de către operatorii noștri numai în zilele lucrătoare.

▪ În lipsa temporară a mărfurilor în depozitul nostru, precum și în zilele de sărbătoare, termenul de livrare poate fi prelungit. Veți fi notificat prin email și/sau printr-un apel de către operatorii noștri, dacă termenul repectiv se va modifica sau vor apărea alte impedimente, ce împiedică executarea comenzii Dvs.

Puncte de ridicare a comenzilor

Comenzile pot fi ridicate si personal, la urmatoarele puncte de ridicare:

1. Chisinau, str. Alba Iulia 77/20

2. Chisinau, bd. Moscova 5

3. Chisinau, bd. Mircea cel Batrin 2

4. Chisinau, str. Ceucari 2/3

5. Chisinau, str. Ion Creanga 43/1

6. Chisinau, str. Cuza Voda 30/1

7. Balti, str. Stefan cel Mare 35

Modalități de plată

Achitarea valorii comenzii poate fi efectuată prin următoarele modalități:

Plata în numerar

Achitarea în numerar a valorii comenzii, se va face integral, în lei, pînă la predarea produselor, către curierul care a furnizat marfa. Toate documentele financiare necesare vor fi prezentate dumneavoastră de către curier odată cu primirea comenzii.

▪ Plata prin transfer bancar (VISA, Master Card)

Pentru achitarea mărfii prin transfer bancar, după înregistrarea comenzii veţi fi redirectionat pe pagina băncii. Nota trebuie să fie achitată în decursul a 40 minute. Livrarea va fi efectuată după confirmarea plații.

Plata în Credit (Iute Credit)

Creditul va putea fi luat în baza Buletinului de identitate, Buletinului provizoriu sau Permis de ședere. Aprobarea creditului va fi în mod automat (pentru clienți IuteCredit) sau 5 minute (pentru clienți noi). Cât privește cererea de credit consultantul va complete cererea de credit.

Pentru a efectua plata în credit, clientul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Vârsta între 18 și 68 ani (inclusiv pensionari);
  • Angajați oficial, antreprenori, fermieri, in baza de patenta, etc.
  • Suma creditului 500 – 50 000 lei.
  • Oferte de creditare:
  • Rata dobânzii – 0%;
  • Comision – 0%;
  • Perioada acordarii creditului - 6 luni.

ATENŢIE: Livrarea produselor comandate de pe internet - magazinul www.toyland.md se efectuează doar pe teritoriul Republicii Moldova, indiferent de locaţia de unde a fost achitată comanda.

Condiţii generale de livrare prin curier

Vă rugăm să rețineți că toate informațiile despre produsele pe care le-ați comandat, trebuie să fie verificate pe site. Dacă informațiile pe publicate pe site sunt insuficiente pentru a lua decizia în vederea achiziționarii unui produs, vă rugăm să contactați managerul nostru înainte de cumpărare.

Dacă achitarea urmează a fi efectuată în momentul livrării, iar cumpărătorul refuză achiziționarea produselor cînd curierul ajunge la adresa de livrare, acesta va fi ținut să achite valoarea serviciului de livrare .

Plasarea comenzii confirmă acordul irevocabil al cumpărătorului referitor la achitarea serviciului de livrare.

În momentul apropierii sau ajungerii curierului la adresa de livrare, acesta Vă va contacta telefonic, pentru a Vă comunica acest fapt.

Dacă curierul nu Vă va putea contacta: nu răspundeți la apel, la suneria de la parter etc, timpul de așteptare a curierului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 10 minute, iar ulterior comanda Dvs. va fi transferată pentru altă perioadă de timp agreată ulterior.

Livrarea repetată se va taxa cu tarif dublu.

Cumpărătorul poate anula comanda plasată sau modifica perioada de livrare, prin contactarea managerului nostru la nr. de contact cu cel puțin 24 ore, înainte de ora la care urma a fi efectuată livrarea.

PRIMIREA COMENZII

  • Verificați complectația fiecarui produs comandat, corectitudinea îndeplinirii documentelor însoțitoare.
  • Verificați lipsa deteriorărilor vizibile.

În cazul depistării unui defect, vă rugăm să contactați consultanții noștri. Vom schimba produsul defectat pe unul asemănător sau pe un model ales de către Dvs sau Vă vom rambursa suma achitată. Consultanții noștri Vă vor explica procedura de schimb, și vor soluționa problema cât mai curând posibil.

Returnarea produselor

În caz de retur total al produsului atunci clientul se obligă să achite returul tot atât cât constituie și livrarea.

Cumpărătorul poate refuza recepționarea produselor în cazul în care observă o neconformitate a acestora în momentul în care îi sunt livrate.

Produsele achizitionate prin intermediul saitului https://www.toyland.md/, pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice, de la preluarea coletului.

Produsele care urmeaza sa fie returnate, trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, ambalate in folia lor de protectie, insotite de eticheta originala si o copie dupa factura. Nu se pot returna produsele, care s-au deteriorat in urma manipularii necorespunzatoare de catre Cumparator.

Dupa verificarea produselor, dacă se constata că sunt intacte, in termen de 7 zile calendaristice, contravaloarea acestora va fi virată, furnizată, către Client.

Atenţie! Produsul returnat nu trebuie să prezinte urme de intervenţie, sau alte defecte vizibile atît la nivel funcţional sau vizual. Este obligatoriu de a prezenta bonul fiscal şi ambalajul original şi nedeteriorat. În cazul nerespectării acestor condiţii, Toyland işi rezervă dreptul de a refuza returnarea sau schimbul produselor.