Termeni şi condiţii de livrare
Informatia de mai jos este valabila daor pentru comenzi persoane juridice (inregistrati ca persoane juridice)
Produsele comandate vor fi livrate în conformitate cu modalitatea și termenul de livrare agreat cu Dvs. în momentul plasării și confirmării comenzii.
După plasarea comenzii online veți primi un e-mail de confirmare a comenzii, iar ulterior veți fi contactat de către un operator pentru a stabili perioada de timp în care urmează a fi livrată comanda plasată.
Atenție! Vă rugăm să Vă asiguraţi ca aţi completat corect datele în momentul plasării comenzii. O adresă de e-mail/livrare sau un număr de telefon incorect/incomplet, pot duce la întârzierea sau imposibilitatea efectuării livrării comenzii.
În cazul în care datele de contact comunicate de către Dvs. nu sunt veridice, adică care nu permit contactarea Dvs., comanda plasată nu va fi confirmată și respectiv va fi anulată.
La primirea comezii Vă rugăm să acordați atenție la ambalaj, integritatea și conținutul acestuia. Comanda produsului/or nu trebuie să fie rupt, deteriorat sau să prezinte alte semne de neconformitate.
Livrarea comenzilor
Comanda va fi livrată de către curier, direct la adresa indicată în momentul efectuării comenzii.
Comanda va fi livrată de către curier, in decurs de 48-72 ore, direct la adresa indicată în momentul efectuării comenzii. Curierul, în mod obligatoriu Vă va telefona cu 1 – 2 ore înainte de sosire.
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică se vor livra marți-miercuri.
În cazuri exceptionale, curierul este obligat să prevină clientul despre aparitia impedimentelor şi să amîne timpul livrării pentru mai tîrziu sau pentru o alta zi.
În cazul în care clientul nu poate receptiona marfa în ziua livrării, acesta este obligat să prevină operatorul.
▪ Comenzile ce depășesc suma de 1000 lei vor fi livrate GRATIS.
▪ Comenzile ce nu depășesc suma de 1000 lei vor fi livrate contra cost in suma de 100 lei.
▪ ‘’BIOTEC – PRIM’’ S.R.L își asumă dreptul de a nu livra marfa în anumite cazuri.
Livrare pe teritoriul Republicii Moldova |
Preţul livrării |
Dacă suma comenzii depăşeşte 1000 lei |
Gratuită |
Dacă suma comenzii este mai mica de 1000 lei |
100 lei |
Suma minimă a comenzii |
Nu există |
▪ Comenzile primite duminica sunt prelucrate luni. Primim comenzi online de pe site-ul non-stop, în orice zi a săptămânii. Iar comenzile sunt procesate (validate și livrate) de către operatorii noștri numai în zilele lucrătoare.
▪ În lipsa temporară a mărfurilor în depozitul nostru, precum și în zilele de sărbătoare, termenul de livrare poate fi prelungit. Veți fi notificat prin email și/sau printr-un apel de către operatorii noștri, dacă termenul repectiv se va modifica sau vor apărea alte impedimente, ce împiedică executarea comenzii Dvs.
Condiţii generale de livrare prin curier
Vă rugăm să rețineți că toate informațiile despre produsele pe care le-ați comandat, trebuie să fie verificate pe site. Dacă informațiile pe publicate pe site sunt insuficiente pentru a lua decizia în vederea achiziționarii unui produs, vă rugăm să contactați managerul nostru înainte de cumpărare.
Dacă achitarea urmează a fi efectuată în momentul livrării, iar cumpărătorul refuză achiziționarea produselor cînd curierul ajunge la adresa de livrare, acesta va fi ținut să achite valoarea serviciului de livrare .
Plasarea comenzii confirmă acordul irevocabil al cumpărătorului referitor la achitarea serviciului de livrare.
În momentul apropierii sau ajungerii curierului la adresa de livrare, acesta Vă va contacta telefonic, pentru a Vă comunica acest fapt.
Dacă curierul nu Vă va putea contacta: nu răspundeți la apel, la suneria de la parter etc, timpul de așteptare a curierului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 10 minute, iar ulterior comanda Dvs. va fi transferată pentru altă perioadă de timp agreată ulterior.
Livrarea repetată se va taxa cu tarif dublu.
Cumpărătorul poate anula comanda plasată sau modifica perioada de livrare, prin contactarea managerului nostru la nr. de contact cu cel puțin 24 ore, înainte de ora la care urma a fi efectuată livrarea.
PRIMIREA COMENZII
- Verificați complectația fiecarui produs comandat, corectitudinea îndeplinirii documentelor însoțitoare.
- Verificați lipsa deteriorărilor vizibile.
În cazul depistării unui defect, vă rugăm să contactați consultanții noștri. Vom schimba produsul defectat pe unul asemănător sau pe un model ales de către Dvs sau Vă vom rambursa suma achitată. Consultanții noștri Vă vor explica procedura de schimb, și vor soluționa problema cât mai curând posibil.